Kenden

Kenden

2014年1月3日 星期五

Happy New Year!!! 新年快樂!!!


2014來了! 新年快樂呀!

總結2013, 最重要嘅事情一定係Kenden嘅來臨, 雖然懷孕過程一波幾百折...所有嘢都依然瀝瀝在目!

其實中間有好多嘢都冇話俾人知, 只有老公同我默默承受, 諗返起真係壓力爆晒燈, 無啦啦都會喊一大餐, 如果再嚟多次真係咪話唔驚! (順便多謝老公嘅愛護!)

但好好彩, D都係上天對我哋嘅考驗, 我哋最終過哂D, KENDEN都順利降臨...

2014, 只要你健健康康, 開開心心, 咁我哋就心滿意足喇!

Love U!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

1/1/2014, Kenden 五個月大喇, 我哋去咗公園影紅葉! 呢個囝最鍾意影相, 一見影機就傻笑!

原來同 Kenden 已經相處咗五個月喇, 覺得時間真係過得好快, Kenden已由細細粒長大咗好多喇!

希望你繼續快高長大, 做個活潑BB! 仲有就係夜晚早D瞓 (成日成 1點仲要扭一輪先肯瞓), 同埋你大個囝喇...唔該戒咗夜奶啦(時得時唔得)^^!!!


 
 

2 則留言:

  1. happy new year !! 見到個仔真係咩辛苦都唔記得晒!

    回覆刪除
    回覆
    1. Happy CNY! ^^
      係呀, 大家都係咁話啦, 哈哈!

      刪除